hejdär ebbahär

skola idag, sjukt lång dag men det har ändå gått fort .
slutade halv fyra, nu har jag äntligen gjort klart mitt so häfte och det är dags att börja plugga matte inför nationella imorgon vilket jag inte riktigt tror kommer gå super..
efter skolan imorgon ska jag och emma på stan, sen tränis.
har det inte varit sjukt underbart väder dom senaste dagarna eller?
hoppas ni har njutit för det blir snö i helgen iallafall i norrköping.
fan vad surt visst att det smälter bort direkt men det kommer ju bli kallt, sen blött och ja allt fan.


haha.


Kommentarer
Postat av: vildan.

mmmmmm så jävla snygg hon till höger! det bara reser sig ;D

2010-04-15 @ 20:50:56
URL: http://noliees.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo visst

2010-04-15 @ 22:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0