i am loosing myself in this.

depp över att sommarlovet är slut, vill inte ha vinter och skola.. buhuu
igår var lucas här, vi gick och kollade på fyrverkerierna sen åkte vi hem till honom och sov. idag åkte jag hem vid typ tolv, åkte direkt till stallet och hjälpte till på tävlingen. ebs och jag åkte hem till henne och grillade, nu sitter vi hemma hos mig och äter djungelvrål,  det går inte att sluta äta när man börjat, typ som med chips fast värre. har ont i magen, men kan ändå inte sluta. galet!  ebba tjatar om sitt himla isvatten, så vi ska väl gå ner och dricka isvatten så jag får tyst påna.  herregud djungelvrål fastnar verkligen i tänderna, men nog pratat om det, ska som sagtvar hämta isvatten nu så. puuuusss¨

EMMAMAMAMAMA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0