it's just waste of time.

halo, idag har det varit tävling för min del.
lokal hoppning inne på nfk.
efteranmälde mig lite spontant på brilliant hoppade 70 och 80 bara.
först i 70 var hon helt sjukt stark, men hoppade allt så nolla.
i 80 var hon oxå sjukt stark, blev nolla iallafall det var stilbedömning fick inte så höga poäng så ngn utanför placering
men super nöjd med henne iallafall.
sen hoppade jag sayo i 80n oxå. haha ae finns inte så mycket att säga, orkar inte ta på mig det och säga att det var mitt fel för idag var hon bara dum.
ingen mer hoppning för hennes del nu tycker jag.
imorgon ska vi till vikbolandet och tävla dressyr. mycket bättre..
ja , det är väl allt jag har gjort idag typ.
igår var det lite nollning i skolan. såpa boll sak. blöta som djur blev vi och frös som as.
men ah sen på kvällen åkte vi till gustav , jag var där till typ bara halv elva.
nae, nu ska jag sova lite. är jätte trött.


dutte brilliant.

puss/ebba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0