ebbafan

im back, !
jag bloggade inte igår nej, måste inte ha hunnit alltså har så mycket att göra nu förtiden..
aja idag var skolan helt okej, va på konsert på förmiddagen, sen hade vi två lektioner på eftermiddagen så slapp vi spanskan med lite flörtar.. hehe sen då gick jag till stan och mötte emma.
skulle ha träffat anton idag, men bussarna krånglade ju lite för mycket, man kan ju inte gå till söderköping ha?
men vi får ses på lördag ist det blir braa (y).
ah iaf stan med emma, vvi lallade runt. sen gick vi hem till henne, mina fötter dog och återuppstod INTE. lite synd om dom.
aja nu är jag home anyway. ni ska få fett många bilder på mig. bara för jag har lust mä't.




titt på FAN tre bilder!

Kommentarer
Postat av: millan

ebba, helt otroligt snygg!:)

2010-02-03 @ 23:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0