im baack in town bitches

oh äntligen va?
men fint väder ni har här hemma måste jag säga, trodde ni skulle ha tagit bort lite snö iaf.
men kan ju säga att min vecka i oman har varit helt totaly jävel bra!
sjukt varmt all week long och bara sol och bad hela dagarna har dock varit brunare..
vi åkte därifrån typ tio i  nio igår, eller not planet var en och en halv timme försenat pga oväder, najsss..
men vi kom hem iallafall utan att dö vi landade faktist kvart i fem i morse, hade inte sovit mycket och det känndes när vi kom hem hit när jag la mig i min sköna säng och sov.
är fortförande lite trött, menåso.
ska snart till min bästa sayo, och sen ikväll ska jag va med emmsidoe bästa emmsidoe.

ni ska få bilder en annan dag, när jag lagt in dom :)

/ ebba



jag saknar dig fan emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0