EMMA

lucas och jag gick upp vid typ hm vene. iaf så var jag duktig och tog bussen till skolan för att gå på språket, men tror ni vi hade ngt språk då.. nae! så vare bara svenska, och den var total onödig.. så ännu engång så känns skolan totalt unnecessary. kunde lika gärnat stannat hos lucas hela dagen! ajja jag har precis invigd min nya bikini, den är finig. jag älskar solen ♥  snart ska jag till stallet och bygga bana och mysa med lite pizza ohså. grästävlingarna är ju i helgen, det bästa på hela året typ. kul att det blev som det blev, egentligen får jag inte ens vara med, men busig som jag är så är jag det ändå. blir att hoppa 90,90 och en meter. är lite nervös faktiskt, har inte hunnit rida något nu innan. men imorgon ska jag testa och se hur det känns, i värsta fall får jag väl stryka mig.. FAST NAE!  papi ska hämta min hjälmis nu, happygirl jag fegade och tog svart ändå, det passar ju till allt sen kommer jag säkert ångra mig om jag tar blå.
ae nu ska jag sluta skriva, det blir för långt inlägg annars, fast det hare ju redan blivit.. så puuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0