bästaemma

Till: Dejten
Sms: Ska fan ha på mig turkalsongerna ikväll så jag får till det ;)
Svar: Haha det kan du glömma

Förklaring: Skulle skicka till en polare.. blev lite fel när jag istället skickade till kvällens dejt!


Till:
Min farbror
Sms: Godmorgon, jag vet att du är vaken och jag vet att du vill komma över och knulla ;)
Svar: Det där låtsas jag om att jag inte läst!

Förklaring: Skickade det här felsmset nyss och höll på att dö. Det va menat till en kille som jag brukar ha sex med


Till:
Mitt ragg
Sms: Jag svär, om han försöker kyssa mig så smäller jag till honom. Stört äcklig andedräkt!
Svar: Jaha. du behöver inte oroa dig

Förklaring: Smset var såklart menat till min kompis. Passade på när killen var på toa, hörde att ytterdörren smällde igen och fick sen hans svar, och dog lite...
 men det va min farbror som fick det och jag skäms jag skäms jag skäms. Jag vågar aldrig mer träffas på en familjemiddag.


Till: Johanna (Flickvän)
Sms: Fan vilken fest, drog hem och knullade med vad jag trodde var Johanna, det var det tydligen inte. Fel hårfärg, lika het i sängen dock! Kanske gör en favorit i repris snart ;)
Svar: Jaha, då vet jag! Dina saker kan du hämta ute på gatan....... DITT SVIN!!!!!

Förklaring: Det blev lite för mycket dricka den kvällen, sakerna hämtade jag på gatan samma dag. Det blev en favorit i repris helgen efter med samma tjej :)


Till:
Chefen
Sms: Fan vad jag hatar bosse(chefen) fortsätter han gnälla så åker han på mer än en smäll jävla gubbjävlen. Ska bli skönt att komma hem nu
Svar: Du kommer in på mitt kontor nu

Förklaring: Skulle skicka till polaren men det hamnade fel fick "prata ut" om sitationen


Till: Pappa
Sms: Jag vet att du låtsades sova i morse när jag runkade dig ;P Puss
Svar: Inget

Förklaring: Skickade till pappa som jag vet hade sett meddelandet för det var läst hans inkorg. jag skäms så otroligt mycket för mitt felskickade sms. Min kille som skulle haft smset våger inte komma hem till oss nu. det var 1 månad sedan.


Till: Pappa
Sms: Står här naken och undrar var du blev av. Känner mig väldigt naughty nu, bäst du kommer hit och smiskar min olydiga rumpa ;-)
Svar: Ja, nog förtjänar du ett kok stryk alltid. Men jag tror inte att detta sms var menat för mig va?

Förklaring: Menat till min sambo men var för snabb med fingrarna så sms:et skickades till ingen mindre än min pappa....


Till:
Mig
Sms: Längtar tills ikväll, älskling. Du, jag, en flaska vin och en jädra massa sex!
Svar: FAAN!

Förklaring: Skulle sova hos en kompis den kvällen, och på dagen då jag satt i skolan fick jag plötsligt detta sms från min pappa!! Antar att det skulle till mamma...


Till:
Pappa
Sms: Förrut sa du att jag va god som en karamell, men varför slickar du mig aldrig då?
Svar: Vad är det du skriver för något,det här lägger du av med på en gång!

Förklaring: Flörtade med en kille bara, men flörten kom till pappa som inte gillade min stil. Förstår honom som pappa och jag skämdes väldigt mycket!

ae nu ska jag gå upp ur sängen, PUUUUSSS.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0