det var ett tag sen. / ebba

miss me? yes.
kan ju börja med att berätta för er vad dagens fråga var. hur gick det för dig på nationella? bra. vad skrev du om? hope for the future. så nu vet ni oxå!
efter skolan gick jag och clara och lilla belle till stan, men dom svek mig direkt typ såg emma en liten stund oxå men ska träffa henne mer imorgon gr8.
ja iallafall gick på stan med mammsi, det blev bara en jacka och sen titta på lite saker jag önskar mig.
sen köpte vi lite good sallad och åkte hem och åååt.
ska plugga in lite engelska glosor i huvudet och ta tag i so,n.
9c9c9c, hur kan vi gång på gång misslyckas? två prov på en vecka 6 godkända, kvalité.
kan ju göra er besvikna och medge att jag inte ingår i dom. fan ALLTSÅ.
så har lite att göra. kulkul.


          mmmmånday.                                                                    


           ttttisday. jag vet att det är onsdag idag.
btw. är det inte sickt att jag och emma jämt bloggar typ samtidigt.
sällan vi tänker samma sak lixom. nejjao.
vi hörs bre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0