emmiiis

bra skoldag, fick ny musiklärare. lucas hade haft han som vikarie också, totalt bäst var han. efter skolan kom lucas, vi har it gjort ngt typ.
följde han för ett tag sen, sen på vägen hem ringde ebba. så gick jag typ sen kom jag till skolan så möter jag värsta äckliga gubben, och får panik typ. vågade inte gå förbi han, så vände och sprang till fanny. då var hennes port låst, så ringde jag henne, så sprang hon ner och öppnade.. sen stog vi där ett tag. bästafanny. sen vågade jag iaf it gå hem ensam, så papi fick komma.   kunde dött typ, ae vars.

nu ska jag sleepa lite, och dricka upp mitt is vatten, (fick springa ner och hämta mer). saknar ebsido lite också.

PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0