can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars?..

började vid tioöver åtta med fotboll på idrotten, var faktiskt kul kors!.. sen blev det bara tråkigare och tråkigare,fyfan. men inte lågnt kvar nu kan jag ju glädja mig med. slutade vid typ halv fyra då åkte jag och mitt dåliga humör hem. så tjatade jag lite på josefin att hon skulle köra mig så jag kunde köpa den där nya polkachokladen som jag varit sugen på asa länge, men tror ni den fanns någon stans elller? nae.                         sen har jag bara varit allmänt trött eftersom istället för att sova så måste jag plugga matte, kul nae. så nu ligger jag här kl 19.00 och funderar på att sova ändå, eller nae ska nog se på the hills sen sova!

puss godnatt/ emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0