i guess we gave it a try

helgen, slapp dag i fredags sem jag har skrivit. typ flera gånger, sen i lördags chilla sönder på dagen så vi fick sterssa heehhe vi åkte till någon fest i åby typ vid tio eller något, men åkte hem ganska snart typ halv 1?. hem till rebecka och laga mat mamma hämta mig vid två.
och igår gjorde jag inget typis, jo pluggade.
emsisen kom hem igår oxå äntligen!
idag var det skola igen wowhohoh. började dagen med geografi prov helt okej gick det faktist. fast så ska man ju inte säga? för då kommer jag bli besviken sen när jag får tillbaka det.
efter skolan gick jag och emma ner på stan en stund, sen bussen hem. care?
ska träna kvar över åtta, kallt som fan kommer det bli men ser fram mot ett bad när jag kommer hem.
nu ska jag försöka lösa alla dessa svåra mattetal.
latero.
/ ebba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0