I guess you can hang with me.

är sjukligt trött, blev en trevlig kväll igår. mycket god mat, och mitt armband blev mycket fint. glömde kanske berätta att vi var hos dom vi ska till spanien med, sen var det en tjej där som hade ett företag typ och gjorde egna armband, så fick man designa sitt eget typ, väldigt kul
. efter skjutsade josefin mig till lucas, vi tittade på idol och myste. idag har jag inte gjort så mycket mer än att pluggat, snart kommer lucas hit.. fårse vad vi hittar på. jag måste göra klart dom här samhällskunskapsfrågorna som är as svåra typ. så borde egentligen inte hålla på och göra annat, som att blogga typ?

funderar på att även jag klicka hem ett par skor, josefin ska ha dom gråa.. så blir nog dom svarta så kan vi swiitchaa lite. puuussss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0