snart så flyger du bland stjärnor

det var fyra snabba lediga dagar. herreee, det var ju onsdags kväll nyss och nu är det söndag helt plötsligt.
igår var jag på stan med mamma och emelie, fick med mig två par snygga skor och en jacka. tack mammsi ♥
sen åkte vi till mormor och åt, sen till emma för att sen åka vidare till rebecka som emma sa.
kvällen slutade med att jag sov hos emma oxå.
åkte hem från henne tidigt idag, för hon skulle till farmor. sorligt att säga hej då till henne då. haha. men seriöst. det var det. esh en vecka går fort. det gör det va? ja.
annars har jag mest pluggat idag,. alltid lika kul
laddar inför en kul skolvecka nu. det är vad jag gör.
min mobil sladd och min mobil är inte vänner helt plötsligt så har inte några bilder över huvudtaget.
kul.
hej
kan ju sluta säga vem som skriver eftersom emma har tagit ledigt och dragit långt bort.
ebbaebba håller er uppdaterade






min vän. ha ddet bra eller hoppas du har det bra du har ju redan åkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0