emma bli frisk din tönt

Du heter: ebba

Smeknamn: pappa säger alltid beppe. men annars inget
Låt som när du är ledsen sörjer till? har ingen speciell..

Vad tror folk om dig? det vet jag inte, men kan ju hoppas att dom inte tror ngt dåligt.
Stämmer det? -
Vad får du oftast komplimanger för? mitt hår
Brukar du skratta för dig själv? jo det händer
Vad säger du för att imponera på någon? fina skor. ae men vet inte
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? eller hur
Äger du några Converse? såklart jag gör
Var bor du? lindö bästa lindö
Trivs du där? trvis gör jag, lite långt till allt bara..
Är du allergisk i mot något? nej
Har du haft sex idag? nej
Hur svarar du i mobilen? hallåååå

Antal timmar sömn inatt? 8
Sov du ensam? jao

Brukar du komma i tid? alltid i tid
När mår du bra? när jag inte är sjuk
När blev du fotad senast? idag
Hur känner du dig nu? as happy fast nae.
Vanligaste färg på dina kläder? svart & vitt

Vad tycker du om fötter? usch
Vad saknar du? sommaren
Hade du en bra dag igår? hade en as kul dag i skolan verkligen
Rakar du benen? ja det gör jag
när brukar du oftast gå och lägga dig? tidigt
Är du blyg? ibland
Sysslar du med någon idrott? ja, rider gör jag
Vill du hellre ha mail än brev? ja. 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja, det gör jag
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? haha raggat på tjejer
Är du nöjd med ditt liv? aldrig nöjd

Är du bortskämd? nae då
Vad gör du i morgon? går i skolan på dagen och åker buss på kvällen
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? olika
Vad längtar du till? helgen
Har du bra vänner och äkta vänskap? det har jag verkligen
Vad använder du för shampoo? just nu elvital
Hur gammal är du? bara 15
Tycker du om någon just nu? kanske kanske inte

i brist på annat ..
kul om emma är sjuk imorgon då fuck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0