tills jag sviker dig, sviker oss.

tjabba, har ingen ork att blogga typ. dagarna rullar på, igår fick jag min sköna gula halsduk lovli.. idag efter skolan gick ebba och jag och provade skor, hittade grymaste, fårse om jag köper dom, dom lär säkert bara ligga i garderoben om jag köper dom, så kanske inte borde.. nae det borde jag inte! efter det mötte jag sebbe så vandrade vi till bussen, alltså hahahaha stod och pratade med någon människa som tyckte jag hade fina ben, och frågade om vi kunde byta.. fast hans var tydligen jätte håriga så jag sa nej. nu ligger jag i sängen och pluggar lite, skulle vilja ha min underbara lucas bredvid mig, men ickesanicke. nae nu borde jag läsa igenom dessa jävla glosor, puuss

finabilder. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0