emma

i tisdags sov mitt lilla hjärta hos mig, vi kollade på film och tog det lugnt. på morgonen åkte han till jobbet och jag fortsatte att sova. vid tio skrev amanda till mig och jag började fixa mig. så åkte vi ner på stan och mötte upp dom andra sen vidare till mässhallen för att kolla fotboll, efter det åt vi chicken sen åkte ebba och jag hem och pluggade. idag har det varit en ganska slapp skoldag, vi var på någon konsert så missade en hel del. Nu efter skolan har jag bara pluggat, har tyska+engelskaglosor+redovisning tills imorgon, sen två prov i början av nästa vecka, killme. sjukt värt med helg nu, dock så jobbar jag på lördag vilket inte är lika värt. Nae nu ska jag unna mig lite tv. puss




du är det finaste jag har ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0