emma

nu har min jacka kommit. den var helt ok. inte som jag hade tänkt mig men helt ok. Idag hade vi bara två lektioner i skolan så vi slutade vid halv tolv, då gick emilia och jag och åt sen gick jag förbi stan och köpte en liten present till ebba som det är så synd om. josefin hämtade mig så hämtade vi johanna sen åkte vi till ebba, glad blev hon. Efter det åkte vi till ingelsta och åt mat. Hoppträning var det ju idag också. gick dåligt, hon var vild och jag höll på att ramla av hela tiden. När jag kom hem var carro hos oss, så vi åt och kollade på tv. mys. Imorgon ska jag bara sova ut, sen gå på stan med lucas sen får vi se vad vi gör på kvällen. Nu är kl kvart i tolv och jag ska sussa, så vi hörs kanske imorgon. pusselipuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0