you will never find someone like me

Helgen har varit underbar, i fredags blev det lite shopping och sen grillning hemma hos mig med ellen. Vi tittade på film och åt godis. I lördags var vi på landet och solade sen träffade jag upp ebba så gick vi ner till trädgårn tillsammans med rebecca, hannah och sofie. Väldigt mysigt förutom den brända maten som förövrigt inte var värd 200 spänn? Efter det åkte vi hem till rebecca sen vidare till åselstad där det var lite fest. Mycket kul, vid cirkus ett hämtade martin oss så åkte vi vidare hem till alle. Kan ha varit den bästa kvällen på länge! Idag har det varit jobb och nu på kvällen gick vi handledar kursen, skönt att ha det gjort! Ska duscha nu, sen får vi se vart kvällen bär mig.. puss från mig emma


Kommentarer
Postat av: johanna

tycker det är påtok för mycket fest i den här bloggen EMMA! pyss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0