emma

Igår träffade jag ellen på förmiddagen, vi åt mat och bara myste. Vid halv två cyklade hon till stan och jag till stallet för att kolla när linnsan och dom andra red. Efter det cyklade jag hem, duschade och fick skjuts till amanda. Var där ett tag innan vi åkte till lindö till julia och sen vidare till matilda. Mycket trevlig kväll. Jag och amanda åkte hem till henne och sov. Idag vaknade vi vid elva, då skjutsade hennes pappa mig till stallet. Hjälpte till där ett tag sen åkte jag och josefin till hageby centrum, hämtade ante, skjutsade hem honom och sen tillbaka till stallet för grillning med trevligt folk. Nu kom jag precis hem och ska slänga mig i min renbäddade säng och se på gossip girl.  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det ditt riktiga hår emma? :)

2011-06-19 @ 01:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0