emma

Jag har inte bloggat på ett tag nu, så nu för ni en liten sammanfattning.

Min helg var underbar, tror jag hade den roligaste lördagen ever. Igår hade jag slutprovet i matte b, vinkade hejdå till mitt vg när jag var klar med provet, lite synd faktiskt. Efter provet gick jag hem till rebecka där dom andra tjejerna var och lagade jätte god mat. Vi låg ute i solen hela dagen och åt rabarberpaj och glass.

Idag har det varit gymnasieslaget hela dagen, Eber kom tvåa för att ettorna fuskade lite lätt. Dock så vann dom cheerladingen iaf, duttigt! Jag åkte hem ganska skapligt och somnade här hemma. Har världens huvudvärk, känns som jag håller på att bli sjuk. usch! Ska dricka lite cola och äta kladdkaka nu så får vi se om jag blir frisk. mihihi

kanske inte sötaste bilden, men bästa beckiibuus ♥


Kommentarer
Postat av: rebecka

aaw, bästa du emma <3

2011-06-13 @ 00:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0