this is our lovestory

Det har varit en bra vecka, som har gått ganska fort. Igår var det träning, den gick åt helvete. usch vill inte ens tänka på det, satt totalt och åkte häst typ. Efter träningen åkte iallfall lucas och jag hem och åt, sen vidare till stan för att gå på bio med ebba och tabben. Vi såg min låtsas fru, jag tyckte den var väldigt bra och rolig faktiskt. Efter bion åkte lucas och jag vidare hem till johan och lena där mamma och pappa var, vi spelade lite bowling på wii, och sen åkte vi hem. En väldigt mysig kväll! Idag vaknade vi ganska tidigt, lucas åkte hem vid elva och nu ligger jag här i sängen. Snart kommer farmor med sakerna jag beställde från hm, sen ska jag till stallet och rida privatlektion.
Ikväll ska jag hem till rebecka för lite mat med tjejerna, sen senare kommer fler människor så blir det lite fest, trevligttrevligt. Nae nu ska jag ta tag i livet och gå och byta om.

LOVE EMMA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0