jag följer med dig hem ikväll, för jag vill inte vara själv

igår var vi i kinda och tävlade fälttävlan, höjde mig lite i dressyren till 63 % och hoppningen gick as bra, nollade den men jag klantade mig dock och hoppade ett hinder två gånger istället för att ta det som stog brevid, men det märkte ju inte jag förren dom sa det när jag hade gått i mål, så vart alltså utesluten pga det. vilket ledde till att jag fick starta terrängen utom tävlan. den nollade vi med iallafall och hade blivit tvåa om jag inte hade varit så trööög.
menmen sayo var as duktig anyway!
idag var det skola igen, är så trött på den. åkte hem direkt när vi slutade och la mig i solen mycket skönt. ska nu hitta en dator för 10000 till datakunskaps uppgiften. roligt värreee.
puss från ebba




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0