svar på tal

fick en fråga om vad mina planer och mål var för det här året med sayo (minhäst).

tankarna har ju varit ända sen vi köpte henne att vi skulle kunna hoppa rätt höga klasser i hoppningen, eftersom hon har gått msv med föregånende ryttare. men när vi fick hem henne och började träna henne dressyr och så som hon inte var van vid, gav det bakslag och hon började stanna i hoppningen. så vi fortsatte träna mycket dressyr och har nästan inte hoppat nåt utan mest tränat och tävlat lite dressyr det senaste året. det var inte fören nu i vintras när jag började åka och hoppträna för roberto som det började lossna. nu dom senaste tävlingarna har det gått bra, och jag hoppas verkligen att det håller i sig nu. mitt mål är just nu att om det fortsätter gå såhär att vi ska kunna hoppa LA till våra hemmatävlingar i juni och fortsätta lite in på hösten med dom klasserna med och sen sälja henne eftersom jag börjar bli så lång. tyvärr. det har varit två (snart tre) kämpiga år för oss, men nu tillslut kanske det visar resultat och blir som vi hade tänkt oss!


föregående ryttaren, från holland.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0