emma

Sitter och väntar på att klockan ska ticka, kl sex kommer ebba och hämtar mig så åker vi till stockholm. Stannar där till fredag. Förövrigt väldigt skönt att ha lov, har hittills inte gjort något alls men det är skönt det med! Men nu är det bäst jag skyndar mig, det blev ett kortis inlägg. Men nu vet ni vad jag har för mig iallafall! pussiissar

But you did'nt have to cut me off
Make out like it never happened and that we were nothing
But you treat me like a stranger and that feels so rough
No didn't have to stoop so low

Now you're just somebody that I used to know..


Kommentarer
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar såna här kommentarer!)

2012-02-27 @ 16:21:58
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0